<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Sayang Daddy :')
Friday, May 25 @ 3:43 AM | 0 Comment [s]



 
 
Hye stalker. Soryy lama ken Liez tk update blog. 
HAHA ! malas lah nak update. okay kali nh liez nk post bout my new life. Ececeh
Bissmillahirohmanirohim

Actually skrang  liez dah lupakan semua kenangan bersama yang lama. 
Liez sayang Daddy sorang jh. tanak hilang dia. 
If mcm mna gaduh skali pun kyte orng tetap tk akan sebut perkataan tuh !
itu janji dia dgan aku nd itu juga janji aku dgan dia. 
aku harap semua tuh dapat pengakhiran yang bermakna bg aku. yang bole mmbuatkan 
aku tersenyum selama nh aku cukup terseksa. aku berubah sebab perbuatan 
orng yng aku syg ! aku mmg berubah sampai2 aku jadi player. 
Whathehell ! seumur hidup aku ituh lah kali ptama aku
jd mcm tuh. aku terlalu syg seseorang sampai aku xsedar ujung2 dia ada orng lain.
HAHA ! k aku mlas nk ckp pasal dia MUAK !

Azrul , miy tanak diy mcm tuh kay. miy sayang diy tau. sayang sangat ! 
harap sangat diy dapat dengan baik. famly pun dah knal diy ken? 
so hargailah semua tuh okay sayang. Miy pegang semua janji janji diy ! INGAT tuh kay.
Iloveyou so muchh :*






Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Hello There. Liez Tasha here. Totally Johorean. Stay Kota Masai. P.Gudang. Welcome to my blog. Be nice here and dont forget to come visit my blog again. Thank you -,-

Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!


(S)UPERGIRL (L)IEZ (T)ASHA.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz