<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

//A Thousand Years
Selamat Tinggal :)
Sunday, June 24 @ 12:00 AM | 0 Comment [s]








Heyy and Assalamualaikum guys. Lama ken Liez tk update blog?
Soryy kay. Korang apa habak? Sehat ? K new post kali nh liez nak share something
yang tk brape nk best lah kud. Myb boring. tp nh lah apa yg liez hadapi sekarang . 
ENJOY :')

24 Jun 2012 
Hari perpisahan anta liez dengan azrul . k liez terima semua tuh dengan ikhlas. 
dengan hati terbuka. Mula-mula memang susa nak terima semua nh. 
tapi nasi dh jadi maggy kenn? cakap apa pun dah tkd makne nya lagy. 
seminggu selepas break off tuh. liez down habes. sumpah liez sayang dia sangat2.
Nak buat apa pun dh tak tahu sebab ini yang kite orang kene tempuhi rite? Alahai myb tkd
jodoh ken. okay liez faham. liez doa kan dia sentiasa sehat sejahtera. semoga keputusan
SPM dia keluar dgan baik. semoga dia dapat gembirakan keluarga nd myb tk kan
kecewakan harapan fmly dia. liez hormat keputusan nh smua. demi masa depan kan diy :'(
Im so soryy if selama nh miy tak jaga diy dengan baik. miy mintak ampun. mintak maaf
halalkan makan minum nd semua pemberian diy kd miy. miy tahu miy salu bt diy mara kenn. 
hahai :D saje je manja2 gn diy tuh sbenanya. IMISSYOU SAYANG ! 
lepas nh tkd lagy apek kutip tin kann? tkd lagy nyonya kutip kotak . haha :D
jatuh plak air mata aku. haishh banyak sngat habok dlam bilik nh. Ya allah tolong kuat kan aku !
aku tanak sedih sebab dia. dia xpernah sedih sebab aku ya allah ! knp aku sedih smp mcm nh skali.
aku tahu aku bkan terbaik utk dia. tp kau tlg lah jaga dia dgan sebaik mungkin. 
Kini hanya kenangan yang selalu menemani aku. Walau mcm mana aku rnd kau skali pun
kau xkan pernah kembali dlam hidup aku rite? aku tahu semua tuh.
aku harap kau bahagia dsamping orng yng kau sayang,orng yang kau suka. orng yang kau cinta.
Aku akan cube lupakan kau buat msa sekarang.
SELAMAT TINGGAL DADDY :'(
Iloveyou so much. forget me. and also forgive all my mistake. 







Thnks guys . soryy post kali nh myb tk best kenn. boring kann? k aku fham doh,
aku just luah kan apa aku rase tuh jeh :) If korang tak suke.
korang bole gerak kay. 
Assalamualaikum kawan :)






Older Post | Newer Post
Bonkour Fellas!


Hello There. Liez Tasha here. Totally Johorean. Stay Kota Masai. P.Gudang. Welcome to my blog. Be nice here and dont forget to come visit my blog again. Thank you -,-

Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!


(S)UPERGIRL (L)IEZ (T)ASHA.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz